BINA 2013. sa temom "Razotkrivanje arhitekture" bila je vrlo raznovrsna ponudom edukativnih programa, ponovo sa naglaskom na radionicama namenjenim srednjoškolcima.    
     
     
  Proces je osmislio i realizovao 3 ciklusa radionica za ovogodišnju BINU - "Scenografija grada" za osnovce, "Animirana arhitektura" i "Šest urbanih šešira" za srednjoškolce. Osnovci su pravili scenografiju koju su kasnije srednjoškolci koristili za animirani film u tehnici stop animacije, dok smo sa drugom grupom srednjoškolaca provežbavali tehniku Šest šešira tokom radioničkih tribina na temu javnog prostora.    
     
     
     
  Na radioničkim programima smo sarađivali sa Marijom Milanović Lazarevski, rediteljkom animiranog filma, koja je vodila ciklus "Animirana arhitektura", i organizacijom Ministarstvo prostora, koje je predstavilo svoj prevod brošure "U pohodu na prostor" u okviru radioničkih tribina. Svi programi su realizovani u Dečijem kulturnom centru.    
     
     
       
           
  BINA sa temom "Energija grada" je donela prošireno polje delovanja edukativnih programa uključivanjem velikog broja srednjoškolaca kroz radionice ciklusa "Kreativna upotreba grada" i tribinu "Arhitektonske priče".    
     
     
  Tradicionalno, radili smo i sa starijim i mlađim osnovcima kroz dva ciklusa radionica - "Animirani grad" i "Šetajući grad". Starija deca su se bavila siluetom grada i oplemenjivali je svojim subjektivnim doživljajima, dok su mlađi pravili sopstvene kuće, koje su potom oblačili i poveli u šetnju centrom grada.    
     
     
     
  BINA 2012 website >    
       
       
       
         
      bina 2011    
      Za temu "Održivo / neodrživo" relizovana su dva koncepta radionica: "Kad dunem i vatru sunem, srušiću ti kuću!?" na kojoj su se deca oprobala u različitim tipovima gradnje, baveći se pitanjem održivosti u vremenskom kontektsu i "Vetropark - arhitektura i nauka u službi održivosti", na kojoj su deca pravila simulaciju proizvodnje struje od energije vetra.    
         
         
         
      Radionica za starije osnovce "Vetropark - arhitektura i nauka u službi održivosti" imala je za cilj da deci približi temu obnovljivih izvora energije. Deca su samostalno, uz pomoć unapred pripremljenog seta, pravila sopstvene kućice sa električnim napajanjem od energije vetra.    
         
         
        BINA 2011 website >    
           
           
           
           
      blank          
bina_2010_1 bina_2010_4 bina_2010_5 bina_2010_6 bina_2010_7 bina_2010_8 bina_2010_9 bina_2010_10 bina_2010_11 bina_2010_2 bina_2010_3
 
      Sa fokusom na temi stanovanja, deca su 2010. analizirala stambene sklopove, baveći se njihovom strukturom, tipskim celinama i njihovim vezama, ali sve u službi sopstvenih novih sklopova. Krajnji rezultat su bili inventivni novi oblici stambene organizacije, prilagođeni specifičnim dečijim potrebama.    
         
         
              BINA 2010 website >    
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
   
 
Proces educational architecture 2012 / 2013